coneix em una mica més 😸



Little Nightmares (joc)
Hola de nou, avui us explicaré una mica sobre mi i els meus gustos, encara que no tinc molt que explicar ...




El que més m'agrada són els vídeo jocs, sempre els he trobat un gran afecte, però la gran majoria de vegades si tenen a veure la construcció. Adoro el tema de construir, la decoració i donar a veure les meves idees a través de les cases o llocs que faig.




Deixar veure la gent les meves '' obres '' en els jocs, fer que gaudeixin d'elles o simplement que trobin bonic el que faig.







Minecraft (joc)






Un altre dels meus gustos és dibuixar, però només sóc bona quan tinc ganes o em sento inspirada, dibuixar per obligació sol és fer que m' estressi i, si em surt malament em desanimo.

El gust a l'hora de dibuixar, ho trobo en fer el que desitjo en el paper, les coses que no puc aconseguir o simplement plasmar en el paper el que m'agrada fer, que normalment són cavalls.


Com ja us he dit alguns dels meus gustos, tampoc tinc molts, però alguns prefereixo guardar-los per mi mateixa.



A la casa de l'arbre ja estic buidant tot la part subterrània !! Intentaré ensenyar com vaig!

fins a una altra, la Sra.Almendra 🌰

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares