Tradicions Nadalenques

Tradicions Nadalenques 

Hola, avui us parlaré sobre les meves tradicions nadalenques, tampoc tinc moltes, però em fan feliç.



En aquestes dates nadalenques una de les primeres tradicions és en nit bona, el 24 a la nit, ens ajuntem tots els de la casa al saló i veiem la pel·lícula de '' A Christmas Carol '' o com l'anomenem nosaltres, la pel·lícula d'Ebenezer Scrooge.

 




Després una altra d'elles és el dia de reis, jo, com a tradició pròpia veig la pel·lícula de '' Els Reis Mags '', aquest any la vaig veure acompanyada,li vaig proposar a aquesta persona fer-ho durant els anys següents, li va gusta la meva tradició i es  va proposar a seguir-la amb mi.








I per últim, al dia següent anem a casa de la meva àvia, tristament la resta de la família no ve a dinar amb nosaltres i només es passen per recollir els regals, tot i que aquest any la meva àvia no s'ho va poder permetre,comprar els regals, i no van passar ni li van felicitar pel dia.

Comentarios

Entradas populares