COVID-19

Aquest any 2020 ha aparegut un virus que es transmet amb molta facilitat, ha arribat pràcticament a tot el món i per això moltes persones estan a casa fent curentena per menys contagis.
Jo sincerament crec que durarem bastant a casa, vasiamente perquè no és segur sortir.
Potser ens vam quedar a casa tot aquest any o per finals ja podem anar sortint una mica, no ho sé.
Tant de bo puguem sortir abans, és clar.

Sincerament a casa em sento tranquil·la, com sempre. Enyoro la meva amiga Chay i alguna gent de l'insti. Per no avorrir-me faig algunes construccions en alguns jocs, això em fa tenir emoció per acabar-los i normalment estic feliç amb els resultats.
També estic en crida parlant per divertir-me i tal.
Poca cosa més tot molt tranquil.

Espero que tot millori, jo em quedaré em casa.



Comentarios

Entradas populares